Głośniki przenośne są dla wielu wybawieniem w kwestii dzielenia się muzyką z resztą otoczenia. Wystarczy połączyć się ze sprzętem przez Bluetooth i możecie puścić to, na co tylko macie ochotę. Głośnik można zabrać ze sobą wszędzie – na wyjazd, imprezę działkową czy nawet oprzeć cały imprezowy repertuar o wspomniany sprzęt. Da się? Pewnie, że tak! Wystarczy zaopatrzyć się w porządny ekwipunek.
Sprawdź też: Wielozadaniowe głośniki przenośne JBL
Jim Marshall – twórca kultowych wzmacniaczy
Nie da się ukryć, że Marshall jest już legendarną marką wśród muzyków. Wszystko zaczęło się od Jima Marshalla, który w latach 60. prowadził własny sklep muzyczny w Londynie. Z biegiem czasu sklep Jim Marshall & Son zdobył popularność wśród młodych muzyków i stał się ich miejscem spotkań. Odwiedzali go między innymi Ritchie Blackmore i Pete Townshend, którzy często rozmawiali na temat wzmacniaczy gitarowych.
W związku z tym, że na rynku nie było satysfakcjonującego, dostępnego wzmacniacza, Jim i Terry Marshall oraz Ken Bran postanowili zaprojektować własny sprzęt. Tym sposobem powstał „Number One”, któremu towarzyszył niekwestionowany sukces. Początkowo otworzono kolejny sklep muzyczny, a w 1964 roku uruchomiono wyspecjalizowaną fabrykę wzmacniaczy.
Marshall kojarzony jest z wieloma nazwiskami i zespołami. Sprzęt pojawił się między innymi u takich formacji, jak: AC/DC, Aerosmith, Arch Enemy, Europe, Code Orange, Children Of Bodom, Five Finger Death Punch, Halestorm, Hamerfall, Hatebreed, In Flames, Opeth, Slayer, The Darkness czy Idles. Artyści, których utożsamia się z Marshallem to przykładowo: Jimi Hendrix, Slash, Alexi Laiho, Jeff Beck, Zakk Wylde.
- Ceneo proponuje nam głośnik marki Marshall w różnych wariantach:
https://www.ceneo.pl/Glosniki_przenosne/p:Marshall.htm#pid=4029&crid=646451&cid=5002
Inne produkty firmy Marshall
Z biegiem lat oferta znacznie się powiększyła. Oprócz kultowych wzmacniaczy czy wcześniej wspomnianych głośników, mamy również między innymi słuchawki. Ponadto, na oficjalnej stronie Marshalla można zakupić różnego rodzaju gadżety, do których zalicza się zarówno torby czy portfele, jak i lodówki, które można napełnić piwem lub ginem również sygnowanym logo Marshalla.
[newsletter]
Zdjęcie autorstwa Matvey Sychev z Pixabay
Artykuł powstał we współpracy z Ceneo