Mystic Coalition nie zwalnia tempa w kwestii ogłoszeń koncertowych. Tym razem nie chodzi jednak o Mystic Festival, a dwie imprezy, które agencja zorganizuje już po swoim sztandarowym wydarzeniu. W październiku tego roku w Krakowie i Warszawie zespół Apocalyptica wykona w całości swoją debiutancką płytę „Plays Metallica by Four Cellos”!
Czytaj też: Apocalyptica wyda koncept album. Premiera w 2024
Apocalyptica, czyli metal na wiolonczelach
Zespół Apocalyptica powstał w 1993 r. w Finlandii jako kwartet wiolonczelowy. Panowie, choć wykształceni w muzyce klasycznej, pasjonowali się metalem i postanowili przełożyć go właśnie na klasyczne instrumentarium, bez użycia gitar czy perkusji. W 1996 r. zadebiutowali płytą „Plays Metallica by Four Cellos”, zawierającą covery przebojów Metalliki. Dwa lata później ukazał się album „Inquisition Symphony”, zawierający również przeróbki kultowych numerów Pantery i Sepultury.
Z czasem Apocalyptica przestała być cover bandem i coraz śmielej proponowała fanom swoje własne, oryginalne utwory. Obecnie ma w dorobku już 9 albumów, w większości z autorskim materiałem. Dyskografię zespołu zamyka płyta „Cell-0” z 2020 r.

„Metallica Symfonicznie” – szczegóły koncertów
Zespół Apocalyptica przyjedzie w październiku tego roku do Polski na dwa koncerty w ramach trasy „Plays Metallica Vol. 2 Tour 2024”. Organizatorem imprez w Krakowie i Warszawie jest Mystic Coalition.
KRAKÓW:
- Data: 15 października 2024
- Miejsce: Klub Studio, ul. Budryka 4
- Oficjalne wydarzenie FB: https://www.facebook.com/events/409152208262258
WARSZAWA:
- Data: 16 października 2024
- Miejsce: Klub Progresja, ul. Fort Wola 22
- Oficjalne wydarzenie FB: https://www.facebook.com/events/901899688149546
Bilety trafią do sprzedaży 23 lutego, a ich ceny prezentują się następująco:
- 189 zł – przedsprzedaż online
- 210 zł – w dniu koncertu
- 209 zł – balkon w klubie Studio, przedsprzedaż
- 230 zł – balkon w klubie Studio, w dniu koncertu
Wszystkie wejściówki do kupienia na Knock Out Music Store: https://knockoutmusicstore.pl/wydarzenia
Fot. Materiały promocyjne