NEWSY

Megadeth rozstaje się z Davidem Ellefsonem. W tle seksafera

Megadeth 2020
Koncert zespołu Faun

Dave Mustaine zamieścił na Facebooku specjalnie oświadczenie, które odnosi się do statusu składu zespołu. Dowiadujemy się w nim, że David Ellefson nie gra już w Megadeth.

Oświadczenie prezentuje się następująco:

„Informujemy fanów, że David Ellefson nie gra już z Megadeth i oficjalnie się z nim rozstajemy. Nie jest nam łatwo z tą decyzją.

Pomimo, że nie znamy wszystkich szczegółów dotyczących tego, co się wydarzyło, ale już w napiętych stosunkach to, co zostało ujawnione wystarczy, aby współpraca była niemożliwa.

Nie możemy się doczekać, aż zobaczymy naszych fanów na letniej trasie oraz niecierpliwie czekamy na podzielenie się ze światem naszą nową muzyką. Wszystko jest prawie gotowe.

Dave Mustaine
Megadeth
24 maja 2021 r.”

SPRAWDŹ TEŻ: KONFLIKT MUSTEINA I ELLEFSONA. PROCES I PRAWA DO NAZWY

Seks skandal Davida Ellefsona

Już na początku maja 2021 na Twitterze pojawiły się wiadomości o zabarwieniu seksualnym oraz wulgarne nagrania wideo z udziałem basisty. Ellefson jako kontrę wrzucił na Instagrama oświadczenie, w którym zaprzeczał wszelkim domniemaniom.

David bronił się wówczas, pisząc, że nagrania zostały ujawnione przez osobę trzecią, która nie była upoważniona do ich udostępnienia. Zapewniał, że owe wycieki były sprawą wyrwaną z kontekstu i zmanipulowaną w celu popsucia wizerunku basisty.

Oprócz oświadczenia Davida Ellefsona, w Internecie pojawiło się oficjalne stanowisko kobiety zamieszanej w całą sprawę. Zaprzeczyła on sugestiom, że była wówczas niepełnoletnia. Ponadto ujawniła, że intymne chwile uwiecznione na wideo nagrano bez pozwolenia basisty podczas wirtualnego spotkania. Potwierdziła również, że było ono zainicjowane za obustronną zgodą.

Źródło: Megadeth na Facbooku
Fot. Materiały promocyjne

Podobne artykuły

Andrzej Nowak wydał krótkie oświadczenie, a „TSA Michalski Niekrasz Kapłon” odpowiada

Bartłomiej Pasiak

Ozzy Osbourne z „odciętymi palcami” wspiera kocią kampanię PETA

Lena Knapik

„Scream for me Sarajevo” – o historycznym koncercie wśród świszczących kul i spadających bomb

Agata Laszuk