Wszyscy wiemy, w jak podłych znaleźliśmy się czasach. Muzyka cierpi na tym w wielu aspektach. Po pierwsze: fani. Oni od kilku miesięcy przebierają nóżkami na samą myśl o możliwości bycia na jakimkolwiek koncercie po tak długiej przerwie.
Po drugie: artyści. Ci też nie mają lekko siedząc przymusowo w domu, nie mogąc robić tego, co daje im radość i co jest ich pracą.
Po trzecie: kluby koncertowe. Istnieje ryzyko, że wiele z nich po kilku miesiącach przestoju będzie miało duże trudności, by się z tego podnieść.
I wreszcie po czwarte: organizatorzy koncertowi. Ich zadaniem jest dbać o równowagę muzyczną koncertowych maniaków, a bardzo utrudnia im to aktualna sytuacja. Co prawda promotorzy nadal działają i organizują koncerty na kolejny rok, ale wszystko ciągle jest pod znakiem zapytania, dopóki sytuacja na świecie się nie unormuje.
W związku z tym niektóre agencje starają się przyćmić brak aktywności od kilku miesięcy innymi działaniami. Tak właśnie postanowiło Knock Out Productions, wprowadzając do sprzedaży wyjątkowy merch, z którego wpływy będą przekazane na cele charytatywne.
Sprawdź również:
- 3 miesiące Spotify za darmo. Kto może skorzystać?
- Behemoth, Arch Enemy i Carcass: wspólny koncert w Polsce w 2021
- Frontside – “Prawie Martwy” (Digipack) za 13 zł
Limitowany merch Knock Out Productions
Agencja puściła do sprzedaży kilka koszulek oraz dwie bluzy. Przeważa na nich motyw „Keep Metal Alive” oraz cytat z kultowego filmu „Kevin Sam w Nowym Jorku”. Pamiętacie scenę, gdzie mały bohater produkcji próbuje nabrać pracowników hotelu Plaza, że w pokoju obok znajduje się groźny morderca z bronią? Przewijając wypowiedzi z oglądanego wcześniej filmu układa w całość ich rozmowę z wyimaginowanym przestępcą.
Później podgłaśnia salwy karabinu płynące z telewizora, by jeszcze bardziej przestraszyć biednych hotelarzy, a sam ucieka tylnymi drzwiami zakańczając ten pokaz wypowiedzianymi na raz z groźnym bohaterem filmu słowami „Merry Christmas, ya filthy animal!” (Wesołych Świąt, sprośna świnio [tłum. z filmu]). Mogłabym teraz kontynuować streszczenie szczegółowe tej produkcji, bo chyba każdy, urodzony w latach 80-90, musi znać ją na pamięć. Ale nie o tym.
Merch dostępny jest od wczoraj, tj. od 3 grudnia i zakupić go można w preorderze do 11.12. Wysyłka rozpocznie się 17 grudnia. Co ważne, dostawa jest darmowa.
Cały dochód ze sprzedaży zostanie przekazany wybranym Domom Pomocy Społecznej i domom dziecka.
- Dostępne produkty można znaleźć tutaj https://merch.knockoutprod.net/
Nie czekaj. Zrób coś pożytecznego dla siebie i dla społeczeństwa.
Wzory koszulek pochodzą ze sklepu Knock OutProductions