NEWSYWIDEO

Slipknot zaprezentuje film dokumentalny – zobacz trailer

Slipknot
Koncert zespołu Faun

Tajemnicze larwy na oficjalnej stronie Slipknot, zapowiadające ogłoszenie wielkich wieści, kolejno zmieniały swoje kolory z zielonego na biały, a później czerwony, układając się we flagę Meksyku. W końcu kapela udostępniła trailer „Day Of The Gusano” – filmu dokumentalnego, który trafi do tysięcy kin na całym świecie już 6 września.

Trwający 90 minut dokument ukaże pierwszą wizytę Slipknot w Meksyku, która miała miejsce w grudniu 2015 w ramach festiwalu Knotfest. Zarejestrowany materiał jest ukłonem zespołu w stronę fanów. Według zapowiedzi to oni odegrali kluczową rolę w produkcji. Inauguracyjny koncert kapeli został poprzetykany emocjonującymi i osobistymi historiami fanów. Dodatkowo dzięki sprytnemu zabiegowi dźwiękowemu użytemu przy montażu widzowie poczują się, jakby znajdowali się w środku prezentowanego obrazu.

z7GFH48

Jak czytamy na oficjalnej stronie „Day Of The Gusano„:

To nie tylko historyczny występ Slipknot, jednego z najbardziej ekscytujących zespołów na świecie, w Mexico City. To także zagłębienie się w życie fanów kapeli. Fani Slipknot, znani jako maggots (ang. larwy), są niezbędni dla spuścizny zespołu. Ten wysoce oczekiwany show uchwycił chaos, emocje i społeczność, która kształtuje się już od ponad 20 lat.

Całość została wyreżyserowana przez Shawna „Clowna” Crahana, który mówi o filmie:

Slipknot ciągle ma marzenia, a zagranie w Meksyku było jednym z nich. To było surrealistyczne rock’n’rollowe życie Slipknot, a fakt, że nasze marzenia ciągle się spełniają, jest niesamowity. Dziękujemy.

bAdjYGF

Gitarzysta Jim Root dodał:

Cudownie spędziliśmy czas na Knotfest w Meksyku… Nie tylko z wszystkimi przyjaciółmi i kapelami, które tam były, ale z fanami i tym tłumem, o którym jest ten dokument. Teraz pora się tym podzielić ze światem.

Aby umilić fanom oczekiwanie na film, Slipknot uruchomił kampanię „#AskSlipknot”. Używając Facebooka lub Twittera do 13 czerwca można zespołowi zadać dowolne pytanie, które należy opatrzyć hashtagiem „#AskSlipknot”. Odpowiedzi na wybrane pytania będą prezentowane podczas premiery dokumentu.

W lipcu zostanie ogłoszona lista miast i kin, w których będzie można obejrzeć „Day Of The Gusano”.


źródła: dayofthegusano.com, blabbermouth.net

Podobne artykuły

Gojira: Nie będzie rocznicowych koncertów

Agata Laszuk

Till Lindemann 11 grudnia wyda nowy singiel „Alle Tage ist kein Sonntag”

Bartłomiej Pasiak

Billy Howerdel w paru słowach o „Eat the Elephant”

Dominika Kudła

Zostaw komentarz