Od dawna na półkach i wieszakach znanych sieciówek odzieżowych można znaleźć ciuchy, głównie koszulki, z logo popularnych, rockowych kapeli, takich jak Guns N’Roses, Nirvana czy The Doors. Być może właśnie popularyzacja logotypów doprowadziła do komicznej sytuacji, z której ostatnio śmieją się internauci na całym świecie.
Bliżej nieznana, młoda modowa influencerka na swoim filmiku zaprezentowała bluzę z napisem „Metallica”, okraszając swój materiał słowami:
Kocham ten napis „Metallic”. Ciągle widzę tyle ciuchów z tym napisem i za każdym razem mówię, że je uwielbiam.
“I keep seeing so many tops with this ‘metallic’ writing on it” pic.twitter.com/YlD1rCEjdF
— Daniel Holland???????? ॐ (@DannyDutch) March 4, 2019
Wideo szybko stało się wiralem, a wraz z nim powróciła wielka debata dotycząca noszenia ciuchów z logo zespołów, których się nie zna lub nie słucha. Warto jednak przypomnieć wypowiedź Jamesa Hetfielda, która padła w wywiadzie z New York Post, kiedy głośno było o noszącym koszulkę Metalliki Justinie Bieberze:
Pamiętam, kiedy wypłynęła ta cała sprawa z Justinem Bieberem, który założył t-shirt z Metalliką. Pomyślałem: „no i co?”. To jest Ameryka, możesz do kurwy nosić, co tylko zechcesz. Jeśli on nie zna historii zespołu czy innych rzeczy – ok. Ubieram mnóstwo rzeczy z logo, o którym nie mam pojęcia, bo po prostu mi się podoba.
Źródło / Fot. Materiały promocyjne